In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Chanson triste.


Veneam de la mare ieri. Era o duminica trista ca orice alta zi de duminica. In masina imi canta

Am ajuns vineri dimineata si am primit invitatia ei de a o vedea cum evolueaza in rolul princial al unei piese la Opera din Constanta. Ne-am cunoscut acum 1 an. A fost first date fucking. Inca 7 zile in care adormea in bratele mele si ne trezeam la prima ora pentru ca doar ea imi aranja cravata cel mai bine si apoi urmau sarutarile din metrou timp de 3 statii. Ea ramanea la amica ei ce o gazduia in Bucuresti in timpul zilei, urmand ca seara sa refacem lumea noastra.

S-a terminat fara explicatii. Nici nu vreau sa ma mai gandesc de ce si in ce conditii s-a terminat. Important este ca dupa o pauza am ajuns sa scriu din nou un post in aceasta pagina. O pot numi cea mai importanta traire emotionala din ultimile luni.

Am ajuns la spectacol. In primele minute si-a facut aparitia in scena. Era la fel de frumoasa ca de fiecare data cand o vedeam, cu tenul deosebit de alb si cu parul deosebit de negru. S-a terminat piesa...

Am fost in culise sa ii dau florile ce se potriveau perfect cu rochia ei rosie. A ramas surprinsa ca am stat pana la sfarsit...si mai surprisa ca totusi am venit sa o vad...si mai surprinsa ca i-am dat flori. Si eu acum sunt surprins...ca de luni de zile nu am mai reusit sa ofer o floare.

A urmat dezmatul din cluburi...tipic unei zi normala de week-end. Regretele au venit in ziua urmatoare. M-a sunat sa ne vedem. Am zis ca ea fixeaza ora. M-a sunat si mai tarziu sa imi comunica ca o lasam pe ziua urmatoare. Ziua urmatoare cu greu ne-am vazut pe ultima suta inaintea plecarii mele din Constanta.

Ne-am asezat la masa, am povestit putin si a sunat telefonul...s-a scuzat ca trebuie sa plece.

A plecat dupa minute intregi de scuze si alte promisiuni viitoare.

Am o stare ce nu se poate exprima... nu o regret pe ea ca femeie, nu regret clipele trecute, nu regret nimic. Nu s-a pus o secunda problema de un sentiment, de o relatie, de suferinta sau de placere. Nu a fost nimic decat o simpla joaca de o saptamana ce s-a consumat in urma cu un an. Ce nu poate o minte normala sa inteleaga de ce prezenta ei pe o scena intr-o interpretare impecabila m-a facut sa postez aici aceasta. Poate faptul ca era in alt rol decat cel pe care il cunosteam, sau poate ca era dorita de toate personajele masculine ale piesei, sau poate ca nu o vazusem de luni bune...sau cine stie ce minune. Sau poate ca l.overdoza de multe ori are efect intarziat.

Am crezut ca revenirea la viata normala, la birou, trafic, nebunie, sterge din intensitatea acelui moment dar nu a fost asa. S-a finalizat cu o poveste mediocra, cu un nou playlist in winamp si cu o dorinta nebuna de a o revedea.

Acum 2 minute m-a sunat, era in Bucuresti. A plecat direct de la masa la care vorbeam cu prietenul ei-ce conteaza de ce a plecat? Vrea sa ma vada azi, are putin timp, si eu vreau sa o vad... am fixat ora 13-15 pranzul pe malul lacului Herastrau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu