In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

haunted to be wanted


Am mai primit un request si lista mea a mai crescut cu un contact. Aproape uitasem ca exista acest blog in viata mea acum 3 minute si acum ma intreb de ce ar citi cineva aceste randuri, daca nu acestea cele anterioare?


Au trecut mai multe saptamani de la ultimul inscris, timp in care am mai facut cateva sute de km, adica mii, am mai baut cateva pahare de acool, adica sticle, am mai facut amor, adica sex, cu cateva femei, si am ceva noi nume in telefon...adica o sa fac amor.


Am mai admirat zambetul multor femei, am simtit parfumul altor femei, am vazut faze penibile, am mai vazut muieri ce danseaza prost, altele satisfacator. Am vazut femei urate in masini frumoase si invers, am vazut femei cu bani si cu iubiti saraci, mai mult am vazut invers. Am vazut multe in ultimile saptamani, dar nimic notabil...


Conform conceptului scriu deci exist s-a nascut si acest blog, si acesta fara nici o poveste ce merita sa iti rapeasca din timpul tau virtual ci doar sa mai adune click-uri.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu