In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Loosing a friend


Ascult "The Cardigans- Losing A Friend". Biroul e gol, vine miros de tutun din la birourile vecine. Deschid geamul larg...vine miros de ploaie, de aer, de proaspat. In fata biroului meu zac pe mansarda doua siluete. Disting tipa si tip...par cuplu, par impreuna.

Nu aud ce vorbesc, ma intorc in birou sa imi verific ceasul dar si mailul. Nu am stare si asa imi pun sacoul si ies iar pe balcon. Dau muzica mai tare sa se auda pana pe balcon. Sa simt prospetimea aerului si prospetimea suneteului "Radiohead - Everything In It's Right Place". Ii vad cum se amagesc, se imping si se saruta scurt, ea ii trage o palma destul de serios, el dispare, ea plange. Au in curte un copac cu fructe galbene...nu imi dau seama ce sunt ca totusi departe. El se intoarce si o saruta, ea il loveste, se zbate, il saruta si ea dar se zbate. Il loveste din ce in ce mai tare, il trage de par, ii rupe camasa. El ii rupe bluza. Ce imagine ciudata...un tip cu camasa rupta..dar totusi cu cravata si o tipa cu bluza sfasiata dar cu un sutien in culori de toamna. Ce lupta inversunata si plina de placere. Pasiunea lor cred ca a inundat toata cladirea mea de birouri. Suna fixul in draci, de ceva minute. Ma duc sa raspund, cacat...astia de la poarta ma intreaba daca mai raman...logic ca mai raman. Ma intorc...nu mai sunt.

Imi strang accesoriile si ma pregatesc de plecare. Mai dau o tura pe balcon...nimic. In parcare imi dau seama ca mi-am uitat cardul de la masina...ma intorc in birou. Evident il gasesc ianinte de plecare ies pe balcon...aceleasi doua siluete...ba nu altele. Adica el nu are camasa sfasiata...ea da. Stau imbratisati minute in sir. Suna iar fixul ...e paza...plec in graba cu speranta ca nu am mai uitat ceva.

In parcare intr-un Focus negru remarc geamurile aburite, camasa sfasiata, cravata dar si ochii plini de durere.

Ma intreb in aceasta poveste de apartament cine se incadreaza mai bine pentru titlul blogului....

....Losing A Friend

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu