In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

miercuri, 27 iunie 2007

Save the room






Ieri se pare ca a fost cea mai torida zi a anului. Erau 37 de grade la ora 22 cand ne-am intalnit prin Herastrau. A vrut sa ma duca la o terasa ascunsa, atat de ascunsa incat nici ea nu mai stia unde este. Ne-am amuzat amandoi pe tema incidentului si am decis sa ne urcam La motoare in cautarea unei temperaturi decente.

Ne cunoscusem pe plaja, una din putinele femei ce mi-a dat numarul de telefon fara sa il cer, una din putinele femei ce mi-a atras atentia in ultimile luni. Acum era prima noastra intalnire in Bucuresti si mai ales cu haine pe noi...cine stie pentru cat timp. Ajunsi La motoare ne-a izbit furtuna. Zburau paharele de pe mese, zburau hainele, zburau sticlele si in curand decorul si ceva din noi.

Ne-am adapostit la Cafeneaua Actorilor. Era atat de cald incat parca textilele noastre erau ude de la ploaia ce o asteptam toti. In cafenea am stat la acele mese de 2 persoane. Am deconectat becul ce ne lumina, sau mai bine zis ne incalzea atmosfera.

Am vrut sa testam ai alte locuri, cu gandul la un long iceland dar ora inaintata ne-a trimis acasa. La ea... Foarte cald si la ea, cum foarte cald era si la mine, cum foarte cald era peste tot.

A fost o seara pe care amandoi o asteptam de mult, s-a terminat brusc din cauza calduri...da caldura si nu frigul ucide sentimente, ucide vise, ucide ganduri.

Am reusit sa mai salvam un gand, si anume acela de a ne revedea in 3 zile la mare. De fapt am salvat prima noastra intalnire.

Later edit
Ulterior mi-am dat seama ca a fost doar o iluzie. Ea a ramas in jurul meu...eu am disparut total.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu