In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

marți, 12 februarie 2008

Lesson Learned






Astazi mi-am adus aminte de toate durerile de care m-am vindecat. Mi-am adus aminte de clipa in care m-am apucat de scris prima poveste si de durerile ce ma cuprindeau. Paradoxal astazi realizez inca o chestie... dupa ani de zile astazi sunt vindecat, nu doar de virusul iubirii, ci azi sunt vindecat de o minora boala ce totusi se numeste boala.

Am suferit o interventie chirurgicala exact in ziua in care implineam 27 de ani, si in ziua in care implineam 25 au aparut primele semne. Astazi la cateva zile de ziua internationala a iubirii imi dau seama ca sunt vindecat de tot ce inseamna virus in interiorul meu.

Am generat lacrimi si am varsat lacrimi, am iubit si am fost iubit, am nascut povesti si am rescris legende, am infruntat destine si am schimbat vieti, am adancit rani si am inchis rani.

Ce am fost pe cine intereseaza?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu