In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Be tender with me baby


Ultimile ore din saptamana se scurg. La fel si "TINA TURNER-Be tender with me baby". Azi eram la masa, la un restaurant de prin Dorobanti. Stateam cu A. la o poveste. Simt un parfum de Gucci Rush si intorc capul. Venea spre mine ea...D. Nu o mai vazusem de vreo 3 ani. Tatal ei nu mai era ambasadorul statului X la Bucuresti, dar ea inca mai era prin metropola. Ne pupam discret si nu evita sa imi fac vesnicul compliment pe care mi-l face o femeie ce nu ma vede in costum.

O invit la masa si refuza, era in graba, trebuia sa plece...ma pupa, imi lasa parfum Rush in glande si dispare. Cam asa am disparut si eu din viata ei acum 3 ani...cu urme active in glande. Imi aduc aminte ca ne cunoscusem la mare...apoi am vorbit in Bucuresti. Ma ducea pe la toate evenimentele mondene ce pe vremea aia ma atrageau. Cunosteam toti snobii pe care ii surpindeam cu intrebari simple la problemele loc complicate.

Eram prieteni...o mai imprumutam cu bani, mai dormea pe la mine, cacaturi de amici. Intr-o seara trec pe la ea cu un prieten si imi zice ca vine cu mine acasa la mine sa doarma cu mine....dar vine in pijamale. Asa am plecat...fara prea multe detalii a urmat o noapte de sex. Good sex.

Joaca noastra devenea din ce in ce mai serioasa, ne vedeam din ce in ce mai des si incepuse sa ma deranjeze apropierea asta ce depasea limitele sexului. Isi inchiriaza un apartament si ne mai faceam veacul pe la ea...pana intr-o zi de duminica in care am spus ce simteam. I-am zis ca nu ma atrage mai mult decat inainte si ne amagim aiurea pentru o partida de sex.

Era o femeie frumoasa, cu o viata activa, cu multi barbati in jur, obisnuita sa primeasca ce voia. La un moment dat am crezut ca si ea simte la fel. Dar tot ce a putut face dupa ce mi-am terminat predica a fost sa ma ia in brate si sa imi sarute urechea dreapta. Am stat imbratisati cateva minute, nu ne-am spus nimic, se auzea pana si apa cum circula pe conducte. O aud cum isi trage nasul si apoi ii simt lacrimile. O singura chestie a spus "de ce tu" . Nu am inteles pana acum ce a vrut sa zica, dar in acel moment ne-am prabusit pe gresia holului. Eram cu geaca pe mine pregatit sa plec, am stat cred ca peste 30 de minute inghesuiti in coltul holului si imbratisati. Nu imi spunea nimic, incerca sa isi ascunda lacrimile si la cateva minute rabufnea in plans. M-am ridicat sa plec si m-a urmat pana la lift unda a stat minute in sir agatata de gatul meu. De minute bune nu imi zicea nimic....ii auzeam respiratie si ii simteam fata uda. Tricoul meu era ud in jurul gatului si imbibat cu Rush. In taxi ...spre casa parca aveam o durere ce nu stiam de unde vine. Ii simteam parfumul si chiar lacrimile. Nu intelegeam de unde atata durere si acum a putut sa apara ea intre doi prieteni.

Nici acum nu am inteles exteriorizarea ei, poate ca nu era obisnuita sa piarda, sau poate chiar ma placea. Cine stie...dar am invatat ceva. E foarte greu sa te pastrezi asa cum esti, si cand esti prea asa cum esti tu risti ca cei din jur sa fie atrasi de "tine" si tu esti dificil, ursuz si uricios si ei tocmai de asta nu au avut parte...si tocmai asta ii raneste si in acelasi timp tot asta le lipseste.

Am ajuns la birou...imi da mesaj. "Esti la fel de nesferit ba chiar acum serios si rece. Daca iti spun ca te urasc o sa zambesti asa ca iti spun ca imi lipsesti...sa zambesti"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu