In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

joi, 8 mai 2008

In dar




Ai remarcat vreo secunda din miile de secunde in care stai printre straini, ai remarcat cat de aproape sunt de tine.

Unul dintre ei canta la chitara in serile in care mai vin cu metroul. Are intre 33 si 40 de ani si canta la Victoriei de ani de zile. El a fost langa mine in multe seri in care ma gandeam la ea, el m-a facut sa scriu sms-uri de impacare, el mi-a adus in minte melodii pe care i le-am trimis si mi-a raspuns inlacrimata.

Este un necunoscut intr-o lume plina de mese in Fratelli, Q7, coca prizata in wc-uri si sex in grup. Este un neinsemnat in lumea in care toti vrem cariere si terenuri in Pipera. Este un om in lumea lui. Este un om in lumea mea.

Astazi l-am reauzit dupa luni de zile de pauza, canta piesa "esarfa in dar". "Pe chipul tau drag....esarfa in dar" mi-a adus aminte de zecile de magazine cu esarfe in care zac kilograme de cotton colorat. Nu este cadou mai frumos decat o esarfa...in dar.

Mi-a amintit de 01.01.08, prima zi din an in care am fugit departe sa o vad...si am fugit inapoi, lasandu-i esarfa mea...in dar

Vorba unui mare slogan, poate nu se termina...poate acum incepe. Esarfa in dar, pentru tine, pentru chipul tau drag...esarfa in dar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu