In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

miercuri, 8 iulie 2009

Vederi din trecut


Imi spunea ca "femeile nu vor sa fie intelese, ele vor sa fie iubite". Eu i-am spus ca femeile vor sa fie fericite.

"Care este secretul fericirii?" m-a intrebat in timp ce a mai eliberat un nasture de la paltonul maron. Probabil se astepta la cuvinte inalte si la explicatii filozofice dar i-am raspus intr-un singur cuvant: Ignoranta.

Si-a ales o esarfa rosie, desi i-am spus ca i-ar sta mai bine cu cea verde, dar fiind un cadou pentru prietena ei va alege rosul.

"Ce cadou crezi ca mi se potriveste din acest magazin?"

Evantaiul din bambus si panza pictat manual oferit in schimbul vorbelor ei calme a incheiat discutia dintr-un magazin aflat in zona peninsulara a Constantei.

"Te-as putea asculta toata noaptea straine..."

M-as multumi sa te privesc... trebuia sa ii spun, dar cine stie daca o sa ne mai vedem vreodata.

2 comentarii:

m ă D ă spunea...

"femeile nu vor sa fie intelese, ele vor sa fie iubite". Eu i-am spus ca femeile vor sa fie fericite.



fericirea nu o sa fie vreodata traita sublim,si nu o sa ne putem alege un moment din viata in care sa spunem,"atunci am fost cel mai fericit" pentru ca o reinventam in fiecare clipa,cu fiecare moment trait,si pentru ca probabil ne-o dorim mult prea tare...

Anonim spunea...

Ignoranta este mama fericirii.

Trimiteți un comentariu