In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

How can I go on


Ascultam in timp ce vine un sms pe tel. Era pe cel de serviciu, culmea am acel numar de putin timp si practic doar colegii ma sunau...dar nu sms. Era semnat D.T. (reproduc doar initialele). Numele asta imi suna atat de cunoscut...de fapt era prima femeie ce a facut sa tremure ceva in mine.

Eram in jurul celor 18 ani si ma bucuram de libertatea primei evadari la munte cu gasca. In gasca erau si fete de la alt liceu. Asteptam in Busteni, pe treptele vilei Soimu. O remarc si ii spun colegei mele de banca (o prietena f. buna cu care ma destainuiam in povestiri amoroase) "uite ce seama cu C.B. Remarca si ea asemanarea teribila si ne vedem de ale noastre. Dupa cateva ore eram la masa si nu stiu cum prin minuni ne-am asezat aproape. Nu sunt un mare cuceritor si nici un tip care agata rapid, dar cu ea am intrat foarte usor in vorba. Toata lumea pleca la Diham si noi am decis sa ramanem in zona, eu , ea, prietena ei si amicul meu.

In foarte scurt timp eram nedespartiti. Si in foarte scurt timp a venit Craciunul. Luam masa intr-o sala foarte intima si joasa. Fiind ajun am pregatit o seara dansanta dar inainte s-au cantat si niste colinde. Ne obseda Genius- Unde esti (singura de Craciun), o melodie ce o ascultam in draci prin camere. Dupa colinde, lumea se apuca de mancat, dar se aude piesa ce ne obseda. Ma duc la masa ei, ii intind un bullshit de cadou si o invit la dans. Am surprins-o in clipa in care isi bea caiul dintr-o cana de inox. Cam tot ceaiul a curs de bluza ei din lipsa de control. S-a ridicat si am inceput sa dansam in mijlocul salii de mese. S-au mai stins din lumini, s-au aprins niste lumari, si noi dansam. Doar noi. Nimeni nu manca, toti se uitau la noi si zambeau. Vedeam tot felul de semne de incantare si chiar citesc pe buzele prieteni ei "Ai terminat-o". Ne-au aplaudat toti si ne-am sarutat minute in sir. Nimic nu a fost regizat, poate doar cadoul, in rest ideea mi-a venit in timpul plictisului datorat de colinde.

Ne-am petrecut Craciunul impreuna prin orasul de munte. Ore intregi eram nedespartiti. Nu erau tensiuni si totul era ok pana la plecarea spre casa. In tren imi vine o intrebare in minte..."de maine cum ramane cu noi" o intrebare idioata la care si ea da un raspuns idiot. Vrea sa ne despartim. Nu i-am ascultat motivele si m-am retras, departe de toti, ascuns prin trenul in cele mai intunecate locuri. Dupa 6 ore eram in gara. Ne asteptau parintii. Lumea noastra s-a terminat in clipa in care am pasit pe peron. O vedeam cum ma cauta din priviri...nu ma gasea. Toti imi spuneau ca ma cauta disperata D.t. Ma durea dar nu ma interesa. Nici nu stiu ce am vorbit cu ai mei, ce mi-au zis, ce le-am zis. M-am oprit direct in cada. Ma dureau toate, imi aminteam chipui ei de pe peronul garii si parca ii simteam chiar si durerea ei. Mereu reactile mele te transforma, asa a fost si la ea.

Am facut revelionul impreuna, dupa inca o saptamana ne-am desparit. M-am gandit la ea multe luni, chiar ani. A trecut ceva pana i-a luat locul alta femeie, dar ramane in imima mea ca o prima femeie cu care mi-am petrecut Craciunul, o prima femeie cu care am dansat intr-o sala unde toti stateau jos, o prima femeie ce in a 3-a zi de Craciun s-a despartit de mine, chiar de ziua numelui meu.

Ne-am revazut in vara, la Cucaracha. Era la fel de frumoasa, acum este designer vestimentar de succes. O mai vedeam frecvent la televizor dar regasirea ne-a facut sa tresarim. Eu eram cu alta femeie ce ii poarta numele iar ea era proaspat divortata. Ne-am urmarit din priviri toata seara si la plecare mi-a spus ca sunt un norocos ca am o femeie atat de frumoasa langa mine.

Femeia din tel nu am aflat cine e, poate era chiar ea, poate o coincidenta ce a produs inca un post in acest blog.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu