In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

It's no Good


Sunt intr-o cadere de conexiune la internet. Profit de pauza sa postez ceva pe muzica lui Depeche - "It's no Good" No good!

Daca ieri mi-am amintit de o prima cucerire azi imi amintesc de un prim gest facut pentru o ultima cucerire. Dupa noapte de clubbin' in drum spre casa motivez pofta de ceva dulce. Opresc, iau la repezeala un croissant si palmez un trandafir de la florarii de dupa colt. Nu a vazut nimeni gestul meu, masina fiind bine parcata. Tineam trandafirul in maneca si chiar in timp ce conduceam ma ranea. Noroc ca eram ajutat de o cutie de viteze automata, dar totusi intepaturile erau destul de dureroase.

Ajungem in fata blocului si ne spunem bla, bla uri de final de seara. Nu mai suportam durerea...dar auzind melodia din masina zic: dansezi? Ma priveste direct in ochi si imi zice pe numele de familie: "Dle. M, dansez cu dvs doar in mijlocul strazii" . Am dat de inteles ca refuz propunerea spusa in gluma. Dar in scurt timp deschid si trapa si toate cele 4 geamuri ale masinii, evident ajutat de comenzile electrice.

Era o dimineata de toamna, octombrie. Destul de racoare dar nu mai conta. Era liniste desi eram pe un mare bulevard ca importanta, cu numar minim de benzi de circulatie si marginit de blocuri comuniste. Era liniste de parca eram doar noi si stelele prin zona. Ne indreptam spre mijlocul strazii si dansam. Nu trecea nici o masina...eram doar noi la 4 dimineata. Era un dans amical, nu se consumase nimic intre noi. Era doar atractie greu de stapanit. Melodia se termina si ii cer politicos sa eliberam strada. Ramanem imbratisati pe capota masinii in muzici din setul Hotel Costes. Vorbim putin si ponderat.

-Ce dorinte mai ai?

-Multe....dar cu siguranta Dl M nu le poate satisface.

-Nu pot satisface multe dorinte, dar pot incepe cu asta....(simulam un dans de cateva secunde dupa care iese la iveala trandafirul din maneca)

A urmat primul sarut. Pur si simplu am simtit-o cum ma invada. Sarutarile ei ma sufocau dar imi faceau placere divina. Dintr-o femeie indiferenta si deshisa jocului se transormase intr-o femeie cucerita ce isi iubeste acest rol. Am condus-o pana la scara, ne-am sarutat....m-a condus inapoi la masina....ne-am sarutat, am condus-o iar la scara si iar ne-am sarutat....si tot asa de vreo 5,6 ori.

Ne-am despartit cu greu. Am adormit cu j'adore-le ei pe gatul meu. M-am trezit tot cu el pe perna mea. A fost cred ca prima noapte in care m-am gandit la cineva in continuu...si in semn.

De aici au inceput lucrurile frumoase dar si cele dureroase. De aici a inceput nebunia unor oameni insetati de iubire.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu