In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Loverdoze



Daca pana acum faceam diferenta intre diferite produse sau servicii prin caracteristicile clare ce le au, acum am ajuns la nivelul la care poti vinde NIMIC si asta doar prin marketing.

Nimeni nu mai sta sa guste 3 sortimente de iaurt ci cand e in fata vitrinei ia Danone. Ne luam masini nemtesti ca stim ca-s bune, dar acum si francezii fac masini...ce-i drept mult mai frumoase.

Banii se arunca pe orice, de la o taxa pentru satisfacerea nevoilor personale pana la taxa pe apa de ploaie. Avem bani, cumparam tot, cumparam tot platim taxe, platim taxe avem bani, si tot asa pana maine.

Chestia care nu se vinde si nu are inca marketing este iubirea. Eu ca persoana sincer sa va spun mi-o cam vand, sau mai bine zis mi-o impachetez dupa nevoile "clientului". Practic totul incepe cu o intalnire (de afaceri -unde cunosti oferta - film, teatru, terasa de fite ). Dupa aceea daca totul e ok semnezi contractul (un prim sarut). Ulterior faci acte aditionale (dupa mutatul impreuna, cumparatul mobilei si etc). Cand nu respecti regulile contractuale apar si pedepsele (lipsa sex, pupaturi, masaje si alte accesorii). Daca nici asa nu se rezolva tensiunile se poate ajunge pana la instanta sau chiar incetarea contractului.

Tot chestii de marketing sunt si lacrimile, tipetele, schimbarile de look sau vestimentatie, partidele de amor in locuri neconventionale. Parca dupa ce iti spui si una si alta, tipi unul la altul, mai bagi un repros iti scoti din maneca micile strategii de marketing.

Ce sa mai discutam, extra-doza de "love" nu trebuie neglijata, ba chiar mai mult trebuie mereu reactivata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu