In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Nevoia de dependenta


Ascultam niste "Placebo - Special Needs". Ulterior pe youtube am gasit si clipul. Sunt sigur ca si tu ai niste nevoi speciale si cand zic nevoi speciale care sunt alea...speciale?

Ma gandeam care sunt acelea...pentru ca toate nevoile mele sunt speciale, nevoile mai putin speciale sunt chestii cotidiene care mi se cuvin.

Am nevoie de vanatoarea aia in rezervatie. Mi-am dat seama ca de la ultima "batalie" chestiile astea de one night fucking sunt mai interesante ca o vanatoare, dar totusi sunt prea usor de obtinut si ulterior pentru unul din cei doi devine dependenta.

Acum nu imi dau seama unde e mai mare dependenta, sa ma duc la vanatoare sau evadez din rezervatie. Sincer cred ca o combinatie intre cele doua constituie nevoie speciala...mai exact o aventura ce se transforma in vanatoare continua sau o vanatoare continua ce se transforma intr-o aventura.

Cand spui nevoie speciala clar te gandesti si la sex. Inghetata aia de ma MC.D la promotie nu e o nevoie speciala cat timp nu o servesti de pe sanii ei. De aici totul evolueaza, de la un simplu "misionar" incet, incet ajungi sa nu mai ai limite. Poate ai langa tine partenera care duce si ea limitele destul de departe. Ajungi la nivelul la care orice pozitie sexuala pusa in practica in orice loc mai mult sau mai putin bizar sau public, devine o normalitate. Ajungi la nivelul la care mintea voastra controleaza tot ce e legat de voi, chiar daca sunteti la mii de km.

Ajungi pana la nivelul in care beti impreuna pana cadeti lati, luati droguri usoare, faceti sex cu o a 3-a persoana la birou si devine o obisnuinta cam tot ce pana acum parea tabu. Traiti fiecare secunda cu maxima intensitate si practic limite nu mai exista...existati doar voi.

Si...dupa astea ce urmeaza....Urmatoarea batalie cum o sa fie...? Ce te faci cand te lovesti de mediocritatea din jur, de chestiile sterse si inodore. Nimicuri care nu te hranesc si care iti cresc pofta de vanatoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu