In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Prescrieri on line


De ceva timp la mine in birou e manie cu siteurile de matrimoniale. Fie ca dau sau nu nume o sa va ganditi la noi2.ro care se pare ca e cel mai cunoscut. Fie ca e maritata sau implicata intr-o relatie, fie ca e barbat sau femie, calare pe acest site. Este o adevarata manie. Recunosc ca si eu am testat pt cateva minute aplicatia mai ales ca aveam CV-ul activ pe Ejobs in legatura cu Neogen, proprietarul spatiului. Timpul nu mi-a permis decat sa admir decat niste profile...de remarcat unul:

idxxxxx:
SUPERPERSONALITATE ! Vreau sa gasesc un barbat pe care sa.l innebunesc de cap, sa.mi indeplineasca toate mofturile, sa.mi gateasca, sa aiba grija de copilul meu inca nenascut, sa ne plimbam prin marile metropole ale lumii ( eventual sa plateasca excursia doar pt. mine ), sa fie tot timpul langa mine, pentru mine, doar cu mine pana ma voi plictisi de EL!
Inscrierile trebuie sa fie insotite neaparat de o poza sau daca vi se pare prea banal de un C.V.!

Mi-e lene sa va mai dau alte exemple, dar ideea e ca majoritatea sunt la fel. Ma rog...problema nu e aici. Problema este ca una din colegele mele si-a depus demisia...si-a gasit alt job....dar cum. A cunoscut un tip pe noi2 si ala a recomandat-o..si bla bla bla. Intr-o seara ne facem de cap prin Kristal cu o alta colega. Amicul eu tot aducea la masa zeci de mujersite, care mai de care mai blonda, mai parfumata, mai datatoare de erectii...tipul il cunoscuse colega mea pe noi2. Evident m-am bucurat ca am schimbat niste impresii cu niste femei cu iq negativ si mai ales am reusit sa aud ce impresii schimba ei intre ei. O colega a plecat in Spania...cica ramane acolo cu unul de pe noi2. Aud aseara o barfa ca una din secretare...prezenta si ea pe noi2 l-a surprins pe dl Presedinte pe noi2. Nu e roman si ma intreb oare ce vorbeste cu ele si cum. Maine poimaine aud ca pleaca omu' cine stie in ce tara dupa vreo tavaleala on-line.

Teoretic te-ai distrat pana acum, asta nu e un blog scris in nota in care te-ai obisnuit si faza este ca e chiar foarte trist. Alllooo noi2, opriti asediul! Cred ca daca am putea vedea cati useri au cont acolo am vede poate si parintii, profesorii, medicii de familie sau cine stie ce personaj din mediul nostru ca are cine stie ce fetish-uri on line.

GOD cat de frumos este sa cunosti o persoana la inghesuiala in Cora, sau sa iti loveasca masina, sau sa ramai blocat in lift sau sa te cunosti la un examen sau cine stie ce chestii pt care depui ceva efort si esti tu...ala natural.

Voi incheia acest blog totusi cu partea buna a lucruilor. Mereu am fost deschis in a cunoaste noi oameni, de orice origine, sex si clasa sociala. Un contact in plus inseamna sanse mai multe de nu petrece sfarsitul lumii singur.

So...Bivolaru, where are you???

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu