In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Doza estetica


Azi mi-am amintit de un repros frecvent intalnit la femeile din viata mea. Nu le spun niciodata ca sunt frumoase, sau ca arata bine sau nu stiu ce rahaturi gratuite. Evident cand le simt le spun, o spun rar, atat de rar incat devine o minune cand o fac. Nu ma ascund de cuvinte ci doar de simtiri.

Astazi mi-am luat lista la puricat si femeile pe care le consider frumoase au auzit de la mine aceste vorbe magice. Nu am spus-o ca o simteam ci ca era un adevar. E o crima sa nu recunosti frumusetea unei femei si e un pacat sa nu i-o spui. Acum ca am lamurit problema legata de afirmatii, ce facem cu persoana care primeste aceste cuvinte.

Multe dintre femei nu inteleg puterea acestor cuvinte. Simt ca e normal sa auda asta si o remarca "ce frumoasa esti" o lasa rece. Daca nu o lasa rece va trece cu usurinta peste ea ca si cum i-ai spune "ce bine iti vine aceasta bluza".

Cu siguranta pe multe dintre femei le lasa rece aceasta remarca, altele simt ca e vitala iar altele nici nu stiu ca e vitala, important este sa o primeasca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu