In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Terapie extensiva


Ascultam "Elvis - Devil in disguise" in timp ca ma intrebam cum stam cu imunologia. Cand ti-ai facut ultimul control imunologic? Aici nu ma refer cat de expus esti la tot felul de virusi ci la cat de imun esti tu la ce iti poate influenta viata de zi cu zi.

Era ora 9 dimineata si plictisit cum sunt de fel deschid unul din chaturile ce rezulta din cautarea pe google. Sincer nu am mai intrat pe un chat de pe vremea cand stateam noaptea pe dial-up si abuream fete. Aceasta experienta destul de fun pt mine la acea vreme s-a incheiat cu o intalnire de grup in fata la Dumars. Am chemat vreo 5 tipe din cele cu care vorbeam frecvent, le-am luat din fata discotecii, le-am adus la masa la noi si am socializat. Nu am avut nici o remuscare dar asta a insemnat ruperea totala de acel obicei...chatui-tul.

Acum ma simt destul de stingher. Mi-am ales vechiul nick care atragea multe intrebari din partea sexului feminin. Conform reclamei la Biborteni..."si atunci ca si acum" lucrurile merg la fel de bine. Lumea ma apeleaza, vorbim, radem, ne ironizam. Imi aleg 3 nickuri cu care continui discutia si pe messenger pe un id ce l-am facut pe moment. Am vorbit pe parcursul zilei si deja se apropia ora plecarii de la birou atat pentru mine cat si pentru ele. Discutia se termina cu un clasic ramas bun si cu intentia de a povesti mai multe in viata de zi cu zi, la o cafea.

Pana aici totul ok, dar mi-am amintit la final scopul pentru care am ajuns acolo. Nu caut nici o jumatate, nici o aventura ci eram curios cum mai este viata pe un chat. Ce m-a frapat este faptul ca majoritatea femeilor aveau un partener de viata...mai mult relatii stabile de ani de zile. Totusi dupa primele 15 minute incepeau sa se planga de relatiile lor. Toti ne plangem de relatiile noastre, de partenerii nostri, dar nu realizam ca doar noi ne putem face bine. Lucrurile nu se rezolva cu un amant sau cu o despartire. Lucrurile se rezolva acolo, in patul tau, in intimitatea ta, in teritoriul tau. Probabil vorbim de iubiri mediocre, de sentimente nesigure si de chestii trecatoare. Poate ne standardizam in tot ce facem si de ce nu si in iubire. Stam cu o persoana nu pt ca o iubim ci mai mult pentru faptul ca iti da siguranta si ca e langa tine.

Din punctul meu de vedere o relatie este o vanatoare continua, un joc continuu, o inima mereu agitata. Cat timp in fiecare secunda nu te vanezi unul pe celalalt apare monotonia si ne multumim si cu o evadare pe un chat si poate chiar mai departe. Cand vanatoarea se termina moare tot. Mori si tu, dar esti "hranit" si pregatit pen tru o "prada" mult mai mare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu