In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Fast love


De luni de zile nu m-am mai trezit la ora 14, cred ca nici nu imi amintesc acea zi in care m-am trezit asa tarziu. Nu imi amintesc nici ultima zi in care m-am uitat la Mtv. O fac acum zi vad "George Michael- Fast Love" . Asta e piesa care nu imi aminteste de nimic si de nimeni...poate de perioada cand s-a lansat si ma jucam de-a DJ pe o plaja. Plictiseam lumea cu ea inainte de inceperea programului alert. De fapt postul meu cred ca o sa aiba legatura cu acea perioada.

Cred ca asa "fast love" ca atunci nu se mai poate simti ever. De mic mi-a placut sa controlez mase si ai mai parinti ma lasau in lumea mea. Aveam vreo 16 ani cand adunam peste 1000 de oameni la un spectacol unic pe plaja. Se lasa seara de seara cu baie in mare, dusuri cu bere sau udaturi cu furtunul...si multe alte tampenii. Pe vremea aia nu prea conta ce masina ai, ce lucrezi si cati bani ai. Contai tu... Anii 90 si ceva se remarcau printr-o chestie, cine spargea limita de normalitate era ridicat in slavi.

Pentru multe prezente feminine eram o imagine, eram ceva noi ce la ele in oras nu exista. Eram la mare locul unde se stie ca iti faci de cap. Nu era varsta pentru o femeie care sa nu vina direct sa imi spuna ca ma place. In acele momente fast love era cel mai bun titlu. Fiecare din noi stie ca dupa plecarea ei eu o sa fiu cu altcineva si ea poate la fel. Tocmai de aceea fiecare moment era trait la maxim. Nu imi amintesc un moment anume, sunt asa de multe...cred ca pot dedica pagini intregi de posturi si poate tot nu ajunge.

Ideea ce ma macina este...de ce acum nu putem avea fast love...evident nu este vara si nu e mare. Oare marea asta este acest stimul ca ne scoate din minti. De ce cand spui munte te gandesti la aventura si cand spui mare te gandesti la dragoste. Coincidenta sau nu pe MTV tot o melodie a acelor vremuri, melodie ce o citam si in blast "what is love"

Ma retrag din aceasta discutie fara sens. Totusi cred ca acele vremuri erau predestinate pentru acest sentiment de fast love. Nu plec inainte de a specifica ce inteleg prin fast love si anume puterea de a petrece o ora cu o persoana, ora ce iti hraneste sentimentele ani de zile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu