In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

...


Nu-s eu mare fan Paul Van Dyk dar m-am lasat dus de majoritate la inca un eveniment sters. Nu pot sa fiu atat de ipocrit sa nu remarc show-ul de lumini si alte accesorii. Legat de ce mixeaza omul nu sunt cel mai mare fan, dar totusi o nota peste medie ii acordam.

Printre parteneri era si o celebra firma de motocilete ce avea impanzite animatoare peste tot. Un dintre ele am cunoscut-o la un targ la Romexpo acum vreo 4 ani. Firmele noastre erau expozante si ne-am tot intersectat. Am schimbat impresii si date de contact. Am iesit de cateva ori intr-o iarna, am avut niste aventuri cu prietena ei...asta pana sa se intample ceva intre noi. t

Arata la fel de bine si era cred ca cea mai sexy prezenta din jur. La capitolul comunicare este mai mult decat stearsa. Am ajuns pe acasa la mine de cateva ori si la dracu daca am putut sa ma dau la ea. Si acum revenim la titlul post-ului. De ce trebuie mereu sa te controlezi erectia cu concluziile pe care le trage creierul. Din ce in ce mai des patesc faza asta...si anume femei care in momentul in care le dezbraci raman goale si la propriu si la figurat. Recunosc ca s-au inmultit si partidele "best sex" si au disparut cele sterse. Dar mereu aud aceeasi poveste: "cum reusesti tu sa ramai asa bun prieten cu toate si mai ales sa nu le-o tragi". Culmea ca imaginea asta de baiat bun nu ma prinde, sunt un diavol ce bantuie dar probabil la vederea unei prade prea slabe si lipsita de importanta isi pierde interesul.

Mai era acum cativa ani o vanzatoare la supermarketul din colt. Avea ea o prietena pe care am cunoscut-o nu mai stiu pe unde...agatare ieftina gen Twice. Nu stiu cum dracu de pe vremea aia ajungeau asa repede la mine acasa, ca acum nici menajera nu mai calca pe aici. Vin cu ea, bem ceva, dansam si alte cacaturi pana cand ma apuca un "somn" subit. Ce sa zic...era sexoasa fata..intolita ca o vanzatoare de sapun din mall. Dar cand o vedeam cum statea pe canapeaua aia muream. Parca se astepta sa ii dau una in cap. Statea asa timorata si a tras de paharul ala vreo ora. La un final am rupt eu pisica in 3 si am dus-o catre casa. In scurt timp sa aflu de la unul care punctase la prietena ei vanzatoarea ca vorbeau ele ca fetele si m-a facut gay.

Eh macar ca mandrie de barbat si tot trebe sa actionezi...chiar daca e mai prost prestat taci si inghiti decat sa traga vreo concluzie eronata ca faza cu "nu ma atragi" la ea in berceni nu a ajuns

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu