In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Alergii controlate


Timpul isi numara ultimile minute pana la intrarea in week-end. Winamp-ul isi ia din lista ultimile melodii, acum "vaya con dios - for you" imi da niste idei. Pe blogul meu personal inca o persoana isi face de cap in comentarii...ca de obicei nu las nici un comentariu, sterg tot. Ca si pe acesta si pe ala spun niste chestii pentru care tanti Geta de la spalatorie isi face credit cu buletinul pentru indreptatul limbii materne in lipsa de tratate de psihologie. Ce dracu conteaza asa mult niste vorbe. Imi amintesc cum am facut sex cu o fosta sefa pe balcon, avea vedere spre o zona destul ce circulata. Era totusi tarziu in noapte dar cu siguranta daca imaginea unui cuplu facand amor nu atragea prea multe priviri, tipetele ei de placere te faceau sa intorci capul sau chiar mai mult sa stimuleze vreun timpan al unui vecin. Paradoxul este ca au trecut niste ani de atunci, ulterior am testat si liftul, scara blocului chiar si acoperisul.

Cu siguranta este imposibil ca cineva sa vada ceva. Sa nu auda ceva. Dar nimeni nu i-a reprosat nimic, nici acum dupa cativa ani. Pentru noi restul este mai important un cuvant decat o fapta.

Sincer si eu fac aceasta greseala. Relatiile mele se mentin perfect la distanta. Puterea cuvintelor de multe ori face mai mult decat o partida de amor "best fuck ever". Sunt sigur ca din 2 sms-uri iubita mea nu ma va insela mult tim. Mult timp mi-am propus sa spun cat mai multe, sa dau efecte cat mai devastatoare cu un numar cat mai putin de cuvinte. De foarte curand mi-am propus sa fac toate astea fara cuvinte. Daca in primele zile primei mele iubiri ii scriam pagini intregi pe caiet dictando acum ei ii las un trandafir in locul in care simt ca nu se astepta. Ma intreb dupa asta...unde ajung. Oare e nebun cel ce isi propune sa devoreze suflete fara a face nimic fizic. Puterea mintii poate duce o relatie. Sunt sigur ca da...si nu pentru de-o clasa mediocra si pentru cei ce s-au saturat de mirosul de piele din C-Klasse sau D&G reprezinta simple initiale.

Inca ma intreb de ce judecam vorbele sau faptele si nu luam totul asa cum e. Un citat pus pe toate blogurile de fete virgine spunea "....bucura-te sa s-a petrecut". Parca Marquez spunea...Eu as putea spune mai mult...bucura-te ca se petrece si fa ceva sa se petreaca in continuu.

Am ramas singur in cladirea asta...toti au rupt usa si cand parcam in masina imi canta "Ne-Yo - So Sick", asta e si acum in boxe. Ma retrag prin mediocritate, ma duc manat de turma la Paul Van Dyk. O sa ma imbat din Absinth-ul rezervat, o sa ies la o cafea cu tipa aia ce o amagesc de 3 saptamani ca ne vedem si mai mult poate este fuck of the year...dar toate astea intr-o editie viitoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu