In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Noi diagnostice


In playlist curge "le grand besoin d'amour". Afara ploua in draci. Cu greu m-am trezit din mahmureala si cu mai multa greutate am ajuns la birou. De pe geam se vad vilele din zona Primaverii, dar si asa plouate parca nu au nici un farmec. Nimic nu are farmec cand ploua si nici nu ma intreb de ce ploua.

Aseara m-a vizitat o veche prietena. O stiu de cand era un copil, eu fiind la varsta adolescentei. Mereu nu ezita sa imi spuna ca am fost un model pentru ea si ca orice barbat ce a trecut prin viata ei era comparat cu mine. O cred, pentru ca e atat de inocenta si tot ce spune e mai adevarat decat adevarul pur. O cred ca are un standard ce are legatura cu mine pentru ca in toti acesti ani nu am facut-o sa sufere niciodata. Si despartirea de mine a fost o placere. De fapt fac orice despartire frumoasa. Imi amintesc de o alta femeie care m-a divinizat si careia i-am spus ca nu simt nimic pentru ea ...si sa ne despartim chiar de Valentine's day.

Nu m-am vazut cu micuta de vreo noua luni. I-am vazut toata evolutia de la copil la adolescent si chiar am influentat multe in viata ei. Tot ce spuneam era ca un model pentru ea. Niciodata nu m-a contrazis si niciodata nu m-a mintit. Aseara am stat ore intregi la povesti desi venise sa ma ia un oras sa ne spunem multe si sa ne imbatam.

Am ramas acasa, discutiile curgeau fara nici o pauza. Si-a facut o tigare de "canepa" iar eu am acompaniat-o cu niste shot-uri de absinth. In toate discutiile ei...apaream eu si gesturile mele. Nu ezita sa imi spuna ca (nici ei) nu ii spun cat de frumoasa e. S-a facut foarte frumoasa, ca o lalea in plina primavara. Plina de prospetime. Imi tot spune cum profita barbatii de ea si de frumusetea ei, imi spune ca e o proasta, ca nu stie ce e ala respect din partea unui barbat. E dezamagita de ea. Stie ca am o obsesie cu femeile frumoase si ma pune sa o admir din ce in ce mai des. Stie ca am o obsesie cu sanii si ma pune sa ii admir. Nu purta sutien si in nebunia discutiei nu am remarcat sanii frumosi ce dadeau contur corpului ei . M-a pus sa ii iau in palme sa vad cat de frumosi sunt ca mereu ii reprosam ca are sanii mici (repros standard pentru fiecare femeie).

Am adormit imbratisati pe la 5 dimineata. Am ales , ca si acum, sa adormim pe muzica frantuzeasca. Paris fiind si orasul unde ne-am regasit dupa o pauza de 2 ani. A inceput sa ploua, cerul poate simtea ca am in brate alta femeie. Ea era insetata de imbratisarile mele si nu stia cum sa isi gaseasca un loc mai aproape de mine. Imi lua in somn mana si mi-o punea pe sanul ei, asta cred ca dadea o siguranta somnului ei. La 7 s-a trezit brusc si a plecat spre casa. Eram amandoi ametiti ca dupa coma profunda. Am condus-o pana la taxi si am imbratisat-o. Dupa secunde bune mi-a dat drumu si ma sarutat in fuga. " La revedere dragul meu...ai grija de lumea ta...si a mea" si s-a "imbarcat" in cutia galbena.

Mi-am pentrecut 1 ora in cada si acum dupa 4 ore inca mai simt parmului ei...E un Dior care nu imi vine acum in minte...un parfum tare de femeie, ca acum nu mai e un copil.

Vizita ei m-a ravasit, ma simt si in extaz dar si sufar. Mi-a spus atatea lucruri bune despre mine incat m-am speriat. Am un nod in gat acum cand tastez si simulez ca beau din cana cu apa de la "fantana" pentru a nu intra cineva in birou sa ma prinda pe ganduri. Ma intorc la mocirla asta si astept urmatorul eveniment ce ma face sa postez.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu