In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Afectiuni netratabile


Poveste de prin iarna...

Stateam in cada si Hooverphonic zbiara in draci prin casa cand ma gandeam ce sa va mai povestesc. De 2 zile a inceput auditul de la BNR si va dati seama ce pozitii sexuale facem toti din banca (in our minds) cu cei de la Banca Centrala. Unul dintre cei care le mareste stocul de carne de bivol in congelator sunt si eu, dar nu asta cred ca e util sa va spun.

O sa va spun cum un vechi prieten de-al meu statea linistit pana sa ii prezint eu viitoarea prietena. Cupidon deja se antreneaza in padure vazand ce concurenta are in Stefan. Ei bine fata dupa ce i-a mancat 14 ani din viata asta doar in 5 luni mai avea de partea ei si destinul. Intr-o oarecare zi ea pleaca in vacanta pt 1 sapt in Austria (daaa culmea nu e Antalya ). Al meu baiat era cu serviciul tot pt 1 saptamana in Spania. Pana aici toate bune si miroase...ce??? Pai i se pare ei ca micutul isi face de cap pe acolo...desi a facut multe anunturi catre "dansa" in care specifica numarul ridicat de intalniri cu partenerii de afaceri. Omul exasperat ii da un ignore mic si zice sa isi faca de cap ca totusi la ce draci avea doar pozitiile sexuale aplicate in realitate (nu doar ca mine cu cei de la BNR) il puteau calma.

Aplica tehnica , prima venita, prima lovita (prima ...mai buna). Noapte de amor cu cea mai tare ospatarita din Spania. In timpul pauzei de tigara afla micutul meu ca dansa este romanca si sta chiar in Bucuresti...da...acolo f. aproape de jumatatea lui. Omul nu mai intra in amanunte ca deja tremura carnea pe el. Nu lasa si nu cere date de contact ci doar messenger id. La sosirea in tara dupa ceva luni o lalaia cu ospatarita pe messenger si afla ca in 2 zile vine in tara.Se vad si aici si la carciuma la care sorbeau din cesti apare nici mai mult nici mai putin decat prietena amicului meu. Surpriza nu era ca il vede cu o tipa ...ci ca il vede cu vecina ei de la et.1 care ii fura in copilarie toti vecinii pe care cu greu ii cucerea.

Povestea nu se termina aici cand radeam de cele intamplate in acordurile pianului de Cream Caffe la intrare o bruneta delicata cu par drept si sani unul "mai" superb ca altul. Parca stiam de undeva...evident o stiam ca era cea mai frumoasa din incapere dar de unde?Vine spre masa noastra...unde la 1 m era si masa la care s-a asezat.Aud o voce razand..."Vaaai Stefan...Stefan de la Constanta" cu greu ma intorc...desi ma gandeam ca nu sunt eu...ei bine oare cati Stefan de la Cta sunt in Cream Caffe???Eu eram, vine si ma pupa...i-am recunoscut parfumul strident, acelasi Amarige. Ei bine era o veche cucerire din vremea liceului...vremuri in care toata plaja era a mea. Dau sa fac prezentari...cand...ei cica se stiu...da da da...Dupa ce imi spune ca a fost 4ani in Spania incerc sa inteleg de unde se stiu...dar totusi nu ma linistesc bine cand le invit sa stea la masa la noi....si evident accepta si mi se prezinta, sau a avut intentia prietena ei.Nu termina fraza de introducere ca si o aud pe blondina.....aaa Stefan de la xxxx...Vai Stefan nu te-ai schimbat deloc". Evident brusc pupatura de complezenta si oja neagra imi amintesc rapid de o suceveanca careia i-am chinuit vacanta cu parintii la mare, pentru ca seara de seara o furam de la gazda si o aduceam la ziua.

Deja lovit le intreb de unde se stiu...la care scurt si direct aflu ca s-au intalnit pentru chestii ca intre fete...Glumind spun: "aha care cui i-a furat iubitul"...gluma inocenta , dar se pare ca blondina si bruneta eu fost plimbate de acelasi BMW si era prima lor intalnire in care puneau la care plan de razbunare.Daca va zic ca ulterior am aflat posesorul BMW-ului si al celor doua tinere, imi este amic, va taiati venele? Foarte bine! Cat timp cautati flexul prin garaj va spun ca a intrat si el in Cream Caffe cu alt prieten de-al meu care cica rupsese inima brunetei inainte de a pleca in Spania...ca cica asta a fost catalizatorul ce a trimis-o acolo sa il uite! Si vreau sa ma opresc aici ca oricum nu a inteles nimeni nimic, nici noi, nici voi!

Tu cu cine te mai vezi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu