In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

People Ain't No Good


Ascult

Incepusem post-ul cu niste reprosuri...adresate asa in general catre lume. Uitandu-ma la titlul piesei m-am gandit ca este mai util sa ies din randurile celor ce fac subiectul titlului decat sa fiu unul din multii "no good".

Iar nu am nimic de povestit...dar aceasta melodie imi da o idee. Mergeam prin Parc Royal, Bruxelles intr-o dimineata racoroasa de decembrie. Era deja iarna si o simteam din ce in ce mai puternic in hainele mele subtirele. Mi-am citit "The Economist" pe o banca, in timp ce ceata se ridica de la nivelul ierburilor inundate de roua orei 9. Nu prea sunt adeptul micului dejun preparat acasa, asa ca ochii imi cautau un bistro. Ajung la o cafenea ce avea o mare reclama la un delicios croissant si alte chestii rapid de infulecat la prima ora.

Era foarte cald, mirosea a cafea mai rau ca in depozitele braziliene. Cafea cruda, proaspat prajita te lovea la prima deschidere de usa a cafenelei. Am comandat meniul zilei fiind curios sau mai bine zis derutat de intimitatea locului. Eh da...acolo canta "Nick Cave -People Ain't No Good". Era pe repeat si dupa primele 3 repetitii m-am dus la bar sa intreb detalii despre piesa. O zaresc, o femeie ce nu imi spunea nimic...genul nordic sau mai bine zis olandez. Nu stia engleza dar nici eu nu visam flamanda...asa ca ne-am chinuit in franceza. Imi da detalii destul de vagi despre piesa si chiar se duce brusc sa o schimbe.

Probabil credea ca e o remarca dura, sau ceva care nu imi place in acel mediu, fara sa ii dea prin cap ca eu adoram deja de 10 minute piesa. O rog sa o mai puna si ma intorc la masa. O pune dupa care o vad venind spre mine. Era atat de clasic si bine imbracata incat am crezut ca este vreun functionar bancar sau poate chiar managerul cafenelei. Isi cere scuze pentru repetiriile precedente ale piesei si imi ureaza o dimineata placuta.

De dupa bar ma privea printre cafetiere si espresoare, imi mai arunca o privire cand traversa barul dintr-o parte in alte inventand diferite operatiuni. Ne-am privit destul de mult, fugitiv. Oare ma crezi un fustangiu ce se aprinde dupa fiecare zambet, dar fata aia chiar avea ceva ce te linistea precum laptele ce curge intr-o cana cu cafea.

Suna telefonul si in timp ce ma ridic arunc pe masa hartia de 10 euro ce o datoram pentru promotionalul consum. In acea clipa sa imi achit nota era tot ce mi-a venit in minte, fara sa o cer, sau fara sa schimb vreo privire cu partenera mea de la bar. Brusc frigul ma loveste si imi dau seama ca am uitat si fularul meu (noua achizitie ce ma facea sa ma cred mai atragator) si haina mea cea gri ce o purtam de an in paste. Intre timp am incheiat si conversatia telefonica si la iesire simt o bataie discreta pe umar. Era ea...imi intindea cd-ul cu o colectie de "Morning Music". Ne-am privit in ochi si i-am strans mana calda si i-am multumit pentru cadou. Eram prea surprins ca sa mai schitez si alte gesturi.

Imi petreceam ultima seara in Belgia si dupa o lunga zi shopping treceam prin Parc du Cinquantenaire. Ne vedeam cu prietenii belgieni la Amsterdam Cafe. Am rezervat o masa pentru ca stiam ca pana in vara, la vizita lor in Romania nu ne mai vedem. Am testat din cele 9 feluri de Absinth timp de 2 ore pana se elibera Dart's-ul unde aveam programat campionatul pe shoturi. Intre timp in grup au mai venit diferiti necunoscuti, prieteni cu noii mei cunoscuti. Vad un palton crem, un par blond si tenul deosebit de deschis...toate astea la femeia ce intra pe usa insotita de un tip cu multi cercei in urechi. Vine la masa si ne cunoastem... ea imi arunca un discret "je vous connais" si automat remarc tinuta business, privirea calda si imi vine in minte mirosul de cafe cruda.

S-a asezat langa mine, am stat toata seara la povesti despre UE, emigrare, inselat, sexul in grup si masturbare. Am vorbit multe, atat de multe ca era doar lumea noastra. Intre discutii mai testam un tip de Absinth. Ma ia de mana si ma trage afara...fara geci pe noi alergam pe stradutele micute si dupa 3 colturi ajungem intr-un loc intunecos, fara firma cu miros de mosc. Ne asezam la bar si disting ceva "Absinth Bar"....erau 25 de tipuri...toate pentru noi doi. In cazul in care ai gustat ai idee ca o bautura de 70 de grade te termina in cativa mililitri...dar de cateva shoturi ce sa zic. Barmanul mi-a pregatit un "dressage" (pansament) pentru stomac...o bautura racoritoare si am dat startul la Absinth. Dupa primele 2 shoturi discutia deja era perfecta.

La al 3-lea mi-a spus ca e in stare sa faca ce vreau eu...tot ce vreau, ce imi viseaza mintea, sa ii spun si face. I-am propus sa sarute prima femeie ce intra in local sau mai bine zis sa o seduca. Mi-a zis ca e prea usor...si s-a apucat de treaba. Nu a apucat sa intre o tipa ca s-a dus la o gasca mare, a luat o bruneta, cu fundul destul de mare, si au inceput sa danseze. Bruneta destul de timorata imi zambea, eu eram mut. Nu au trecut cateva secunde ca vad cum buzele amicei mele aluneca pe gatul ei si chiar mai mult vad un adevarat sarut.

Am zis ca e un vis...dar pe nimeni nu interesa. Se fuma si marijuana si mai ales se bea doar absinth si pansament. Lumea era in "lumea" ei. Puteai face o crima ca nu se deranja nimeni sa iti arunce o privire. Jocul lor devenea din ce in ce mai enervant mai ales cand bruneta ramane intr-o bustiera si mi-o trage in coltul prietenilor ei. Apoi le vad cum vin amandoua la mine, si imi propun Abskiss. Nu aveam idee ce e, dar eram si eu destul de putin lucid sa nu accept. Eram toti trei cu gura deschisa la bar si barmanul ne turna diferite licori in gura. Apoi noi 3 trebuia sa le amestecam, evident cu gurile noastre in diferite moduri, pentru a putea obtine un coktail. Totul s-a transformat intr-un sarut masiv imbibat cu alcool de multe grade. Am repetat figura de 3 ori si apoi blonda ma duce in "réservé lounge"- eu tinand noua mea amica bruneta de mana.

Era o camera ce nu avea podea...avea doar perne, fulgi naturali, lumina zero, miros puternic de opium si mai mult...pereti ce se miscau destul de lent in functie de lounge music ce venea din podea. Nu pot sa apreciez daca mai era cineva acolo dar stiu ca ce a urmat este greu de descris in randurile ce urmeaza. Desi aparent pare o aventura imputita si plina de sex pot spune cu mana pe inima ca momente de osenzualitate asa ridicata de putine ori mi-a fost dat sa traiesc.

Ne-am intors dupa escapada de 3 ore. Nimeni nu a simtit absenta noastra, lumea fiind concentrata pe panoul de dart's. Nu am mai vorbit cu ea de atunci, nu ii stiu numele desi puteam sa il aflu de la amicii mei. Nici ea presupun ca nu s-a interesat de mine. Asta ma face sa zambesc acum, sa fiu fericit ca am cunoscut mereu femei adevarate ce se diferentiaza de stadiul de curva ieftina asa cum materialul diferentiaza o haina scumpa de o simpla textila sintetica.

E un blog in care recunosc ca urasc femeile mediocre in asa masura in care le iubesc pe cele peste medie. Ele sunt drogul meu si fara ele nu sunt eu. Toate m-au facut sa ajung aici si sa fac alte si alte femei fericite. Pot chiar spune ca o femeie adevarata face o alta femeie adevarata fericita avand ca intermediar un ...barbat.

Tags: | Edit Tags

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu