In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

luni, 7 ianuarie 2008

Am murit in alt pat


Inca o noapte in care am adormit langa o alta femeie. Nu vreau sa imi amintesc detalii, poate eventual sa retin un apartament din Titan mobilat in stil vechi dar renovat in stil nou, un apartament blestemat de taxiurile ce nu ajung nici moarte.

Pentru cateva ore am fost lovit de toate cele pe care nu le-am vazut de mult. Flori ofilite, ambipur in exces, cola la doza, Dior la discretie pe polita din baia tapetata cu faianta alba comunista, lenjerie intima agatata pe sarma de baie, cizme de boarfa obosita aranjate strasnic pe hol.

Din moartea mea clinica nu m-a trezit decat alarma telefonului. Am luat-o pe jos spre bulevard in cautarea unui taxi. Mocirla de pe jos nu ma deranja pentru ca stiam exact ca aceeasi mocirla este si in sufletul meu ce merge ilegal o statie cu 311 pana la metrou.

Am plecat direct spre birou, cu "balada iubirii" in castile playerului. Inca o zi in care "mor iubiri, se nasc iubiri".

Ne trece vara cu iubiri tu tot
Si nici macar in joaca nu mai pot
Sa imi amintesc de tine cum erai
Cand rasareai din rai prin luna mai


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu