In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

duminică, 13 aprilie 2008

Ignore-ul doare


Mi-a luat zeci de minute sa imi aduc aminte parola si username-ul acestui blog. Au trecut zeci de zile de cand nu am mai postat si totusi de fiecare data cand o fac doare ceva.

Am vorbit de dureri si de loverdoze de multe ori, astazi o sa vorbim de ignore-uri.

In dimineata m-a apelat una din murierile agatate prin localurile de depravari. Mi-a spus ca are inima sfasiata de un barbat pe care nu l-a placut nici o secunda, un barbat pentru care a renuntat la iubirea ei de ani de zile, un barbat pentru care s-a drogat si, mai mult chiar, s-ar prostitua.

Ma uitam la ea cum povesteste, stiind evident care este motivul pentru care dintr-o simpla femeie cu niste pantofi interesanti a ajuns aici, jos...departe de toti. Raspunsul a fost unul...ingore-ul primit dupa primele nopti de amor.

De ce de fiecare data ne atrage o oarecare poveste terminata. Ne injosim, suferim si in final pierdem totul pentru doar cateva minute de placere ce-au apus. Am spus placere pentru zambetul tau...pentru ca in cele mai multe din cazuri nici macar nu este best sex ever...este doar o persoana ce nu avea ce cauta, pe care nu dai doi bani si culmea...te ignora.

De acum totul e simplu...ignori potentialele persoane interesante, lasi tot si uiti de tot. In mintea ta este masina aia amarata si toalele jalnice alaturi de neingrijirea personala...totul pentru un ignore.

Totul pentru ca o traire se naste din suferinta si oare din ce suferinta s-a mai nascut si acest post?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu