In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

duminică, 14 februarie 2010

Alb




M-am trezit inconjurat de clasicele mele sticle de vin alb, pachete de Marlboro si linkuri de youtube. Totul se desfasoara de ore bune in acelasi perimetru. Aceeasi rosie canapea imensa, aceleasi suflete pe care le-a luat prizoniere dupa cine mai stie cate partide de amor.

Acum suntem doar noi si juma de canabis uitat de la nu mai stiu ce prezenta feminina plecata in mare graba, evident scarbita de puseul de tacere pe care nu-l pot ascunde dupa ejaculari in companii nedorite.

Suntem doar noi, eu si prezentele virtuale salvate in memorie exact ca userii unui canal de socializare. Doar noi si telefonul care vibreaza alarmant de minute bune. 0754 plm...

"Sunteti cu Citroenul cu numere de Franta, puteti cobori pana jos"... si-am inchis. Era exact momentul perfect sa-mi mut masina, exact cand nu m-am dat jos din pat sa mananc la preferatul meu restaurant comunist, cand nu m-am dat jos sa-mi iau tigari, sa duc gunoiul sau sa ma usurez, o femeie vrea sa imi mut masina? Niciodata!

Si-am coborat, dupa apelul cu numarul un milion. Sub ochelarii de soare cu rame albe se ascundeau in prima faza niste ochi plini de draci si alte orori. Tot sub ochelarii ei de soare au disparut toate in clipa in care a facut primul pas in casa mea.

Principiul meu de a avea mai nou casa dezordonata, special pentru a nu mai ajunge cine stie ce muiere efemera, acum se dizolvase la fel de repede cum sanii ei mi-au invadat palmele.

A disparut la fel de repede cum a aparut. Usa care s-a inchis a fost semnalul ca nu o mai vedea vreodata, dar nu..."Sunteti cu Citroenul cu numere de Franta, puteti cobori pana jos". Evident am inlaturat problema dar am uitat de cauza si totul a luat-o iar de la inceput. Si sanii ei iar m-au invadat iar usa s-a inchis definitiv de aceasta data.

Mi-am amintit de asta exact la cateva ore, acum cand seara invadeaza suflete neprihanite si casa mea ramane la fel de goala. Mi-am amintit in cateva secunde de toate cele care au ajuns aici atat de repede, traind sentimentul medicului salvator de vieti: readuce zambetul pe fata atator oameni carora nu le stie numele si nu ii mai vede niciodata, in schimb acestia ii dedica o secunda a fiecarei zile din umila lor viata.

And her name was.....

Happy Valentines day!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu