In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Amintiri


Ascultam niste "Yazoo-Don't go". Imi amintesc ca trupa asta se asculta acum multi ani...anii 84-85. Imi amintesc ca au numai melodii foarte sintetizate si imi mai amintesc ca au in special subiecte de iubire. Imi amintesc ca parintii mei dansau pe muzica asta si chiar imi mai amintesc ca aveam o banda de magnetofon cu melodia asta. Imi mai amintesc ca si eu dansam in Embryo exact acum un an melodia asta.

Imi vin in minte multe amintiri. Imi amintesc cum ma sarutam cu O. intr-o frizerie din Moldova in timp ce var-miu se tundea. Imi amintesc cum ne-am inghesuit si leneveam pe un fotoliu. Intr-un colt de frizerie comunista ne imbratisam noi. Am scos camera video si o filmam cum ma saruta. Imi amintesc ca o filmam cum ma saruta. Cei din jur nici nu au remarcat de coltul nostru de nebunii. Era totusi noiembrie , destul de frig afara dar destul de cald inside. Imi amintesc ca avea o fusta destul de sport si o bluza si mai sport. Imi amintesc ca si atunci ca si cum uram femeile ce se imbraca sport, dar inca imi mai amintesc cat de bine arata in una din putinele ei tinute sport.

Imi amintesc ca imi placeau foarte mult sanii ei. Parul ei ondulat, unghiile ei mereu ingrijite, fundul ei prea decent si sexy. Devenisem dependent de formele ei. Cum aveam ocazia o mangaiam. Sanii ei erau obiecte vitale pentru mine. Incep sa ii ating usor si chiar nu primesc nici o opozitie.

Eram in orasul ei natal, la o frizerie din centru si mai ales eram cu ea. O femeie pentru care imaginea este vitala. Imi amintesc ca a uitat de tot in acele momente. A uitat cum mainile mele explorau corpul ei, a uitat cum in jur poate ne priveau cei din jur si mai ales a uitat problema de imagine. Nici mainile ei nu aveau stare. Joaca noastra devenise un fel de stimulare sexuala mascata. Fiecare isi lua pozitia ce il avantaja pentru a nu iesi in evidente dar si pentru a putea sa se manifeste in voie.

Imi amintesc cum insotitoarea varului meu facea mare tam-tam pe acolo. Vorbea cu toata lumea, si parca toti uitau de noi in acel colt. Mai venea cate un batranel cu vedere slaba sa isi lase geaca in cuierul de langa noi. Se misca greu si avea miscari previzibile, de aceea nu ne lezau prea tare.

Imi amintesc ca in tot acest timp in care mainile noastre erau adevarate organe de produs placeri, parca pe nimeni nu interesa de noi. Repet aceasta idee fiind atat eu cat si ea persoane ce tinem foarte mult la imaginea noastra.

In nebunia mea ii spun ca vreau sa facem sex aici...cu toata lumea. Nici nu asteapta sa termin ideea si o vad cum se urca peste mine. Dintre noi in acele momente eu am fost persoana cu mai multa prezenta de spirit pentru a putea pune capat acestei idei.

Imi amintesc ca nu am discutat niciodata despre asta. Eu nu am spus nimic, nici ea nu a zis nimic. Ne-am vazut de jocurile noastre sexuale fara a aminti de cele petrecute la frizerie.

Imi amintesc multe...asta mi-am amintit acum in prima faza, mi-am mai amintit ce a urmat la plecarea mea de acolo. Evident au urmat lacrimi.

p.s.

Hazard sau nu azi m-a anuntat seful meu ca joi ajung in acel oras.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu