In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Eruptii


Stau de vreo 30 de minute in asteptarea unui posibil client. Deja am niste ani de cand sunt satul sa ii astept. Stau aici la Quatro Stagioni la televiziune. Ma uit la astia din jur de
oameni crispati. Ma intreb eu ...ce crispari am. Pun mana pe telefon si dau niste
mesaje. Nu multe..dau 3 sms-uri. Nu sunt femei importante sunt femei carora sa zic le fac curte
dar viata mea poate sa decurga si mai normal fara ele. Nu am mai vb cam cu toate trei de vreo
saptamana. Am un stil de a pastra distanta dar si atractie...la distanta.
Primesc primul mesaj de la cea mai importanta dintre ele, ca raspuns la simpla mea intrebare
"Ce faci tu ..fara mine?". Prima mi-a zis ca dormea si a visat ca a primit un sms de
la mine. Da stiu..si ea stie, ii scriu rar si cand o fac las urme. Nu va ganditi ca sunt
genul care le-o trage si se da la fund. Daca as face banalitatea asta cred ca m-ar vedea cu ochi
mult mai buni.
Instant vine si sms-ul nr doi. Imi spune bla bla bla-uri dar se remarca o idee.

----------------------------------------------

----------------------------------------------

material sters intentionat ____________

---------------------------------------------

Prin mintea voastra isi fac loc diferite idei, poate ma credeti obsedat, poate cu cine stie ce probleme mentale,
dar sunt sigur ca nimeni, mai ales cei din jurul meu nu inteleg. Evident nu fac eu lamuriri, fiecare are dreptul sa decida
si sa traga concluzii.

Va povesteam acum cateva zile de noaptea in care acea veche prietena a petrecut-o la mine. Sunt in jur de 6 ani
de experiente acumulate impreuna. Si ea si mai ales nici a nu a regretat o clipa momentele prin care a trecut.
Placerea are alt gust cand o devorezi ca pe o prada decat cand o primesti ca un dar.
q.e.d.


Al 3-lea sms nu a raspuns si clientul ma astepta la alta terasa...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu