In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

fever


ma face sa ma gandesc la DM. Noptam prin Viena intr-o seara in goana mea pe A1 si zic hai sa imi vizitez o veche prietena. O sun si ma invita din scurt la opera ca o prietena de a ei are premiera (fiind soprana) si are invitatii.

Ajungem in timp util...se termina spectacolul si apoi iesim toata gasca la o cafea si apoi o noapte de clubbing. Pe la 2 noaptea apare si prietena ei...soprana la Opera din Viena. Ne cunoastem fiind totusi impresionati ca ne intalnim asa multi romani in Viena.

A plecat destul de repede fiind foarte obosita dupa premiera si sincer nici eu nu prea ma simteam bine dupa 1000 de km condusi. Mi-a lasat adresa de mail pentru schimb de poze facute in seara respectiva si asta a fost tot.

Am vorbit luni intregi si pe mess si pe mail...ore intregi fara sa mai stim cum aratam unul sau altul. Eu nu prea sunt adeptul relatiilor virtuale si am cam rarit-o in povesti.

Primesc un sms..."Sunt in Buc...wanna joy?"

La ora 22 leneveam pe o canapea la povesti si muzica de radio total. Se bea destul de mult si chiar nu e nici un apropo de vreo aventura. In taxi...dupa ce ne urcam zic direct adresa mea si mai bem si acolo ceva. A urmat inevitabilul...o noapte de amor cu o femeie care imi scotea gusturile din standarde. O femeie frumoasa, cu o alta idee despre valori, cu o alta ocupatie...o alta femeie. Am ramas impreuna la mine cateva zile. A fost ok, dar avea acel ceva ce ma facea sa nu ii simt lipsa cand eram la birou.

Ma intreb iar cum de nu ma atrage, desi mi-a dat peste cap dorintele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu