In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

Love is stronger than pride


Afara este din ce in ce mai frig, desi e soare simt frigul ca-mi provoaca dureri. imi alina din ele.

Fiind omul care nu a facut niciodata o injectie, nu a avut nici o zi de spitalizare si mai mult nici macar o zi de stat acasa motivat fiind de probleme de sanatate imi dau seama ce imi provoaca dureri. Singura durere ce o mai simt este cea de dupa noptile stinse in alcool cu ea sau poate herpesul rebel ca imi apare dupa excese.

Este tragic sa nu ai dureri. Sunt adeptul vietii in care suferinta si viata grea te face sa zambesti fericit povestind din durerile tale celor plini de puritate ce nu au gustat din dureri.

Astazi o sa va zic ce inseamna pentru mine durerea.

O prima durere a aparut in liceu cand mi-am luat un prim ignore de la C. Acum e maritata cu un politai si are o viata de cacat. Cu siguranta are dureri mai mari ca ale mele.

Ulterior a venit prima D. Ce-a care m-a parasit de ziua mea. Acum e divortata, o femeie de succes, dar cu siguranta are dureri mai mari ca ale mele.

A venit a doua D. Era din Bacau. Ne scriam scrisori, vorbeam la telefon, asteptam luni de zile sa ne vedem. M-a parasit pentru fostul ei prieten, unul din prietenii mei. Ma gandeam ca toata relatia cu mine a fost pentru impacarea ei cu el. Acum e si ea in Bucuresti si joaca acelasi jocuri de 2 lei. Cu siguranta are dureri mai mari ca ale mele.

A urmat a treia D. Tot la mare am cunoscut-o. Ne-am despartit indurerati prin miscari fortate. Schimbari definitive de adrese, gasca de prieteni, locuri frecventate si numere de telefon schimbate fie ca sunt fixe sau mobile. Acum are 2 copilasi si cu siguranta are dureri mai mari ca ale mele.

A urmat a patra D. Tot la mare ne-am cunoscut. Ea si acum ocupa un loc in inima mea. Este singura pe care destinul mi-o aduce in fata fie ca suntem la sute de km distanta. A fost o relatie supra-omeneasca. Despartirea s-a facut la fel de dur. Ea s-a mutat din orasul in care ne-am petrecut peste un an. Nici asta nu a facut-o mai fericita. Cu siguranta are dureri mai mari ca ale mele dar inca le mai impartim.

Nu am multe dureri, dar de la prima la ultima intensitatea cu care le-am trait a evoluat. Nu v-am spus intentionat nimic despre durerile pe care le-am generat, oare pentru ca imi lipseste o noua durere.?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu