In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

song of love


Iubirea naste trairi ciudate. Asta o stim inca de pe vremea cand ieseam la un suc cu colega de clasa. Si faptul ca iubind te transformi in cele mai neinchipuite forme umane o stim.

Traim mai intens aceste zile si realizam ca tot din iubire putem sa ranim cu iubirea noastra. Iubirea iti ia mintile, iubirea este un lucru atat de scump incat absenta sau excesul ei provoaca dureri la fel ca excesul sau lipsa unei "doze" vitale.

Astazi am avut un sentiment ciudat. Veneam spre serviciu si am realizat ce am trait aseara. Este perioada cadourilor si toti o stim...mai mult sau mai putin toti suntem implicati in asta fie ca vrem sau nu sa recunoastem ca ne everveaza sau iubim aceste zile.


Ma inghesuiam prin multime, chestie pe care o urasc, in cautarea cadoului ideal. Pentru cei apropiati decizia a fost simpla...dar si pentru ele decizia a fost uimitor de simpla.

Faptul ca postez atatea povesti aici trebuie sa va dea de gandit ca am de facut multe cadouri. Simpla mea complicare a vietii printre femei naste si acest spirit civic de oferit cadouri. Am acel "talent" de a nu indeparta o femeie. Eu nu sunt un dusman al lor, eu le sunt acel "ceva" vital. Toate fostele mele iubiri sau aventuri sunt inca langa mine, se cunosc, schimba impresii, frecventeaza aceleasi locuri si chiar le invit cu capul sus cand fac vreun party. Nici o secunda una din ele nu a gandit despre mine ca sunt un "rau" al vietii ei...si asta mi se pare mie cel mai potrivit cadou de la ele.

M-am hotarat sa merg la un vechi prieten ce detine un magazin cu "specific". M-am hotarat sa cumpar celor mai importante 3 femei din viata mea acelasi timp de cadou cu variatiuni pe tema culorii si evident a formei si modelului. Amicul meu radea de mine... om insurat mereu ma intreapa in putinele ocazii in care ne vedem"TU NU TE MAI INSORI?".

I-am zis pe scurt in 5 cuvinte care e viata mea si ma intreaba sec: "dar ele ce zic, daca afla una de alta". Ce sa afle, " sunt" cu niciuna? Ca nu iubesc nici una dintre ele, ca imi place la una zambetul, la una modul in care face sex si la alta inocenta, toate fiind legate de aceasta dorinta a mea de a cuceri femei ce nu sunt cucerite de altii si dupa ce o fac ma strecor in mediocritate. Sunt cu toate si cu nici una si mai dureros este ca si ele stiu acest lucru.

Bucuria adusa de alegerea unui cadou este umbrita de acest aspect. Oricum cat timp ai la cine sa te gandesti iti genereaza un sentiment de siguranta. Simt ca vine si clipa in care cumpar un singur cadou si cu siguranta nu este pentru una din ele...

Refuz sa cred ca provoc durere, prefer sa cred ca produc zambete, asta cel putin cand le vad langa mine, le simt parfumul, le deschid usa la masina si le las sa aleaga locul in care ne petrecem seara.

Pentru voi...toate ce imi colorati viata, femei pe care le iubesc, femei dupa care intorc capul, femei pe care le admir la semafor sau in trafic, femei cu care am dispute si femei pe care le dezamagesc, pentru voi toate va urez sa primiti cadouri neinsemnate dar oferite din iubire sincera. Pentru voi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu