In definitiv, exista o singura problema: cum sa razbati?!

vineri, 8 iunie 2007

A universe to come


Ieri vorbeam pe messenger. Eram la birou si i-am dat webcam-ul pentru cateva minute. Mi-a spus ca m-am ingrasat, ca incep sa chelesc, ca am gusa de parlamentar si toate chestiile urate legate de look-ul meu. Evident nimic nu era adevarat, erau vorbele rele. Ii era dor de mine si stiam ca webcamul o va termina. Mi-a spus ca asculta Dupa 5 minute i-am inchis webcamul si i-am spus ca am treaba. Dupa o ora imi trimite un mail in care imi spune ca o doare. Imi spune ca o doare absenta mea, si gesturile mele o dor, si ignoranta mea o doare si stie ca o mai iubesc. "ma doare fiecare por de pe pielea mea, pe care tu in trecut mi-l descantai cu sarutul tau indiferent".

In 3 ore era in Bucuresti. A venit la birou sa ma vada, a venit sa isi aline poate din durere. Am stat la mine in birou minute intregi inbratisati. Parfumurile noastre se combinau si traiau alaturi de noi pasiunea regasirii. Era deja ora 20. Eram amandoi morti de foame dar ne placea asa mult linistea asta in care doar bataile inimilor noastre se auzea. Am mers sa mancam, la locul in care i-am spus prima data ca o iubesc. Am baut vinul ei preferat si am dansat intr-o sala goala. Privirile chelnerilor si ploaia de afara era tot ce ne inconjura. Nu trecea minut sa nu impartim un sarut. Nu treceau cateva secunde fara sa nu ne tinem de mana. Pana si puiul avea alt gust cand ma tinea ea de mana.

Se facuse tarziu si la prima ora trebuia sa intre in instanta. Mai avea si cateva sute de km de facut dar parca cea mai mare problema era ca ne desparteam. I-am luat florile ei preferate intr-o fuga disperata, i-am dat sa din saruturile mele cat are nevoie pentru cat mai multe zambete.

A plecat. Azi 01.11.2005 sunt la fel de gol, la fel de disperat, la fel de singur. Nu mai ploua, dar e la fel de rece. A castigat procesul clientului ei dar si procesul cu constiinta ei. Mi-a spus ca m-a uitat....pentru cateva zile.

"Numar secundele pana in clipa in care o sa ma indragostesc iar de tine, numar secundele pana cand o sa fac iar gesturi nebunesti pentru a te scoate din nebunia ta".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu